Showing posts with label Dealer Maajun Anggun Bistari. Show all posts
Showing posts with label Dealer Maajun Anggun Bistari. Show all posts

January 13, 2018

Pendaftaran PERCUMA malah modal agen/dealer juga diberi potongan RM20!


Alhamdulillah.
Selain daripada promosi untuk pelanggan-pelanggan yang setia, HQ kali ini dengan berbesar hati memberikan offer TAK MASUK AKAL uols!



Dah la pendaftaran PERCUMA, tiada sebarang kos perlu dibayar malah modal untuk menjadi agen/dealer pun dikurangkan dari RM340 KEPADA RM320 SAHAJA untuk 20 botol Maajun Anggun Bistari.

Seriously ruuuggiiiii tau kalau uols lepaskan peluang ini.

Nak info lanjut, jom sembang ngan akak di bilik whatsapp 019-9593058 ye.

Maria Ismail
Founder Rias Anggun Empire
Stokis Maajun Anggun Bistari Kelantan

February 12, 2017

Kentut Vagina Mengganggu Hubungan Suami Isteri

Assalamualaikum...
Dah lama tak berkongsi info masalah wanita & penyelesaiannya di sini. Jadi, hari ini akak akan kongsikan info masalah yang dihidapi hampir 90% wanita yang baru bersalin. 
Kebanyakan dari kita termasuk akak sendiri pun malu nak kupas isu ini, tapi memandangkan ramai sangat yang mesej/whatsapp bertanyakan penyelesaian kepada masalah ini takkan akak nak berdiam diri je kan?
Sebenarnya akak dah ada testimoni dari pengguna Maajun Anggun Bistari yang mempunyai masalah kentut vagina. Alhamdulillah dengan pengambilan 3 botol sahaja, masalah tersebut sudah dapat diatasi.
APA ITU KENTUT VAGINA?
Kentut Vagina atau kentut faraj (Vaginal Flatulence) ini merupakan satu keadaan di mana alat kemaluan wanita atau faraj mengeluarkan udara dan menghasilkan bunyi seperti kentut. Kentut vagina ini selalunya berlaku akibat udara yang terperangkap di dalam faraj. Angin atau udara dalam faraj adalah udara dari sekeliling yang masuk ke dalam faraj. Keadaan ini biasanya berlaku semasa atau sejurus selepas melakukan hubungan kelamin atau seks. Ia juga lazimnya menjadi masalah kepada wanita yang sudah menopaus.
Kentut vagina juga boleh disebabkan otot-otot yang lemah di sekitar vagina yang mampu menyebabkan mudahnya pengaliran keluar masuk udara ketika melakukan apa-apa aktiviti. Kentut vagina tidak berbau seperti kentut dubur. Tetapi, jika kentut vagina itu berbau, kemungkinan besar berlakunya jangkitan mikroorganisma yang menyebabkan ianya berbau.
BAGAIMANA IANYA BERLAKU?
1. Langgar pantang semasa dalam pantang
  • Minum banyak air kosong
  • Bersejuk
  • Makan benda berangin
  • Menggunakan rahim sebelum sembuh sepenuhnya
2. Otot-otot kemut sudah hilang keanjalan lagi
3. Masalah peranakan jatuh
4. Proses melahirkan/ bersalin
Bagaimana Nak Kesan Masalah Kentut Vagina?
Anda boleh rasa keadaan ini terutama apabila kita dalam posisi sujud. Selepas melahirkan lazimnya faraj akan mengembang dan jadi lebih teruk selepas menopos. Apabila dalam posisi sujud, anda boleh merasakan ada keluar angin dari faraj anda dan ia bukanlah kentut biasa, kentut faraj tidak berbau. Jika ianya berbau anda kena rujuk pakar ditakuti ada masalah lain
Cara Mengatasi Masalah Kentut Vagina

  1. Mengamalkan senaman Kegel. Ia juga dikenali sebagai senaman kemut untuk memperkuatkan otot di sekitar alat sulit.
  2. Memakai seluar dalam yang tidak terlalu longgar dan masih mampu membenarkan udara keluar masuk.
  3. Gunakan pencuci alat sulit wanita yang sesuai. Gunakan air rebusan daun sireh kerana khasiat sireh yang turun temurun terbukti mengatasi masalah kentut vagina.
  4. Tempoh 100 hari selepas bersalin adalah tempoh yang sebaiknya suami isteri melakukan hubungan intim selepas habis berpantang. Suami dan isteri perlu sepakat. Tempoh ini akan membantu mengatasi masalah faraj longgar
  5. Elakkan makanan yang bersifat sejuk dan menjalar Faktor pemakanan yang makan ikut selera juga adalah satu punca utama masalah faraj longgar dan kentut faraj
  6. Melakukan pembedahan  untuk mengecilkan kembali saluran faraj yang telah “over expanded” disebabkan proses kelahiran. Pembedahan ini dikenali sebagai “ pelvic floor repair”.
  7. Mengamalkan maajun/jamu/supplemen. Maajun Anggun Bistari adalah pilihan yang tepat kerana ia diperbuat daripada herba yang dapat membantu mengetatkan faraj, menghilangkan masalah keputihan, bertindak sebagai anti-bau pada alat sulit dan membantu menghangatkan hubungan suami isteri. Sebagai wanita yang ingin menjaga dalaman anda, anda WAJIB mendapatkan Maajun Anggun Bistari.
Ini testimoni dari pelanggan akak...



Puan-puan ada masalah yang sama?
Jangan segan hubungi akak 019-9593058 (whatsapp sahaja tau)

September 6, 2015

Syarat Asas Untuk Menjadi Agen/Dealer Maajun Anggun Bistari

[BERITA GEMBIRA BUAT SEMUA PENGAMAL SETIA MAAJUN ANGGUN BISTARI]

Kami kini sedang mengalu-alukan penglibatan anda sebagai Dealer Maajun Anggun Bistari dan menjana pendapatan bersama kami.

☑ Dealer dari seluruh negara diperlukan ☑


SYARAT ASAS MENJADI AGEN/DEALER MAB
=====================================

☆ Makan sekurang-kurangnya 3 botol berterusan sbg pengalaman bersama MAB juga utk membantu permasalahan pelanggan.

☆ Minat dlm bisnes dan fokus dgn perubahan atau target syarikat.

☆ Menjual mengikut harga yg telah diselaraskan oleh ZPR.

☆ Ikhlas dlm menjalin urusan bisnes dgn ZPR.

☆ Zahirkan rasa saling percaya mempercayai dgn syarikat ZPR jg pelanggan2 MAB.

☆ Arif tentang info MAB seperti aturan mkn utk setiap wanita yg ingin makan MAB, membantu utk pelanggan baru mkn yg menghadapi tindak balas awal/healing crysis, harga jualan MAB seperti harga sbg Dealer dan lain2.

☆ Belian tunai - selepas bank in duit ke akaun maklumkan utk penghantaran.

☆ Di larang mendedahkan perbincangan bersama yg telah dihadiri atau lain-lain tentang produk jg syarikat.

☆ Saling mengenali antara Stokis dan Dealer MAB dan berusaha utk menjalin silaturrahim dgn berjumpa pemilik syarikat ZPR.

☆ Wajib hadir ke Seminar anjuran Syarikat seperti Perjumpaan Dealer, Seminar Ilmu, GGM/Tour dan lain2 majlis.

☆ Wajib berada dlm Group Wassap Ibu masing2 dan Wajib like FB Page: Pengasas Maajun Anggun Bistari dan FB page: Maajun Anggun Bistari Kota Bharu - Stokis Kelantan utk info produk dsbgnya.

☆ Tiada Dropship Dealer demi menjamin kualiti produk.

☆ Tiada jaminan pendapatan dari Syarikat, melainkan atas usaha promosi dari pihak Dealer sendiri. Namun Syarikat membantu kelas2 pemantapan Dealer secara berjadual.

☆ Minimum belian dan jualan wajib 20 botol setiap bulan.

Harap maklum!

Sebelum itu,
Jom kita buat kira² untung jual MAB...

Harga runcit rm21

Borong 20 botol,modal rm340(rm17 sebotol)...untung rm80.
Borong 100 botol,modal rm1500(rm15 sebotol)...untung rm600
Borong 300 botol,modal rm4200(rm14 sebotol)...untung rm2100

Takkan sebulan nk jual 20 botol - 100 btl sahaja?

Agen² hakak dah ramai yang buat sales 200-500 botol sebulan...kalau diorang boleh buat,awak pun MESTI BOLEH!

Yang asyik dok nampak untung MAB ni kecik, acu besarkan mata n tengok angka² kat ats tu...besar ke kecik?

Cuba awak² kira kalau sebulan jual 1000 botol MAB berapa untung kalian dapat?
Kiralah sendiri..hehe

Dah kira? Nak jadi agen/dealer kami?

Cepat-cepat hubungi Kak Yaa ok..
☏ 019-9593058 (whatsapp/telegram preffered)

 derias_anggun@yahoo.com

Pendaftaran PERCUMA malah modal agen/dealer juga diberi potongan RM20!

Alhamdulillah. Selain daripada promosi untuk pelanggan-pelanggan yang setia, HQ kali ini dengan berbesar hati memberikan offer TAK MASUK A...